לאח שלי יש יומולדת

מאת: אליפז אייזנר

3.5.2020

לילד שלנו יש יומולדת והשמחה רבה, אך במקום שמחה רבה אנחנו מקבלים את הילד השני שלנו מאוכזב, בוכה, צועק ומרגיש מקופח ולא אהוב.

מה עושים?

אליפז אייזנר, מדריכת הורים והבעלים של "הבית להכשרות הורים"- מרכז הכשרות קבוצתיות להורים, במגוון מסלולי קורסי הורים מותאמי גיל.

"הבית להכשרות הורים" מספק להורים קורסים פרקטים לפי גיל הילד ומאפשר מענה כולל, אמיתי וגורף לבעיות ולאתגרים- אחת ולתמיד.  ללא תלות בהדרכות הורים חוזרות ונשנות.

בהכשרות כאן, אתם ההורים תקבלו כלים שיאפשרו לכם לדעת לפתור אתגרי הורות בעצמכם ולאורך זמן.

הכירו את השיטה החדשה של הדרכות הורים.

כשאנחנו מדמיינים את הקשר בין הילדים שלנו, אנחנו רואים אותם בדמיוננו מתחשבים אחד בשני, מוותרים, אוהבים ומפרגנים, לכן כשאנחנו רואים קנאה ביניהם זה מקפיץ אותנו ונותן  להם אור ירוק שזו הדרך לתשומת הלב שלנו.

חשוב לזכור שקנאה הינה תחושה אנושית וטבעית, במיוחד כשמדובר ביחסים בין אחים. האתגר שלנו כהורים הוא ללמד את ילדינו לבטא את התחושה הזו בצורה מאופקת ולא אלימה.

איך עושים את זה?
1.יש לנו רצון לתת לילדים שלנו שווה בשווה בכדי שאף אחד לא ירגיש מקופח, אך ככל שאני נותנת שווה בשווה אני מעבירה מסר שזהו עניין חשוב פה בבית ולכן הילדים יהיו עסוקים בהשוואות ותחרות.

2. כל אחד הוא אחד יחיד ומיוחד – לכן אצלנו בבית נותנים לכל ילד על פי הצרכים שלו
אם אחד צריך נעלים אקנה רק לו. אם יש יומולדת, רק ילד היומולדת יקבל מתנה. כך אני מעבירה מסר שכל אחד הוא מיוחד ומקבל מה שהוא זקוק לו.
2. אמפתיה אכפתיה – אכפת לי מהילד שלי לכן אתן לו להרגיש שאני מבינה את התסכול והאכזבה שלו. אמפתיה תיתן לילד לגיטימציה להרגיש אכזבה ותסכול ותוריד את רמת התגובה.
3. תרומה ומועילות – כשיש לאחד יש יומולדת, אגייס את השני לעזרה, כך ירגיש שהוא אהוב, נחוץ ויכול.

המפתח הוא להיות שלמה עם התגובה שלי, ללא רגשות אשמה, כך הילד שלי ירגיש ממני ביטחון וילמד להתגבר על כל תסכול.



פורסם על ידי אליפז אייזנר

אליפז אייזנר, מדריכת הורים והבעלים של "הבית להכשרות הורים"- מרכז הכשרות קבוצתיות להורים, במגוון מסלולי קורסי הורים מותאמי גיל. "הבית להכשרות הורים" מספק להורים קורסים פרקטים לפי גיל הילד ומאפשר מענה כולל, אמיתי וגורף לבעיות ולאתגרים- אחת ולתמיד. ללא תלות בהדרכות הורים חוזרות ונשנות. בהכשרות כאן, אתם ההורים תקבלו כלים שיאפשרו לכם לדעת לפתור אתגרי הורות בעצמכם ולאורך זמן. הכירו את השיטה החדשה של הדרכות הורים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דף הבית » כתבות המגזין » לאח שלי יש יומולדת
נגישות
צור עמנו קשר
close slider

    מעונינים בהכשרת הורים?
    יש לכם שאלה?

    צרו קשר כאן ונחזור אליכם